Van képem hozzá

Avatar
VidékiÉva
Hozzászólások: 715
Csatlakozott: 2016. május 23. 20:26

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: VidékiÉva » 2020. július 4. 22:16

Paggy írta:Szia Éva!A biodomról,
Spoiler: mutasd
az a baj,hogy hiába épül fel rengeteg pénzbe kerül a működtetése.Nagyon-nagyon-nagyon szeretném tudniés most teljesen jószándékú vagyok,hogy ki,mikor és miért és főleg milyen körültekintően tervezett meg egy ilyesmit?Lefütyülöm a vágyálmokat,kilóg a fenekünk a nadrágból és minden kell.Kongresszusok,ami minket reklámoz,stadionok ,amikben nincs futbal,sportcentrumok,amit anyagilag nem lehet működtetni.ÉN MOST AZT MONDOM ÁLLJON ELÉNK AZ AKI EZT AKARJA,VÉDJE MEG ,SZÁMOKKAL BIZONYÍTSA BE ÉS NE VÁGYAKKAL BIZONYÍTSA BE és a végén legyen elszámoltatható-felelősségre vonható-ŐSZINTÉN HINNI FOGOK NEKI ÉS ELFOGADOM,ha megteszi.Haragszom,haragszom és haragszom,hogy feleslegesnek tűnő dolgokra költjük a pénzt VAGY HA NEM,TESSÉK BIZONYÍTANI!!!!!!ez nem saját pénz,hanem a mi adónk.

A kutyáknak a szaglás éppoly fontos érzékszerv ,mint a másik kettő.
Kedves Éva!Örülök,hogy itt vagy.Üdv:Paggy

Szia Paggy! Örülök, hogy összefutottunk. Teljesen egyetértek veled. Viszont én azt mondom, ha már beleölték a pénzünket, akkor fejezzék be, hogy bevételt is tudjon termelni. A lebontás még nagyobb hiba lett. Emlékszem, hogy a Honvéd kórház őrzése is havonta milliókba került, és ott állt üresen tizen valahány évig.

https://www.msn.com/hu-hu/eletmod/trend ... BB15YLB0|6
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 4. 22:18

Éva!Köszönöm az ötletet.Paggy
Avatar
VidékiÉva
Hozzászólások: 715
Csatlakozott: 2016. május 23. 20:26

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: VidékiÉva » 2020. július 4. 22:27

Paggy írta:Éva!Köszönöm az ötletet.Paggy

Szívesen. Kicsit régebbi és eltettem könyvjelzőbe, ha erre járok akkor fel tudjam tenni. Sokan vannak itt is kutyások. EZ is jó ötlet. Szintén sokan kertészkedtek. Neked van komposztról is ezen az oldalon.
https://www.hellovidek.hu/kert/2020/07/ ... porolhatsz
Avatar
VidékiÉva
Hozzászólások: 715
Csatlakozott: 2016. május 23. 20:26

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: VidékiÉva » 2020. július 4. 22:39

Rita! Gyönyörűséges az unokád. Minden képen aranyos, de nekem a kiságyas kép a kedvencem. Amikor azt írtad, hogy bejárja a kiságyat. ott annyira tökéletes baba.

Nekem nagyon tetszenek az ételeid. Én vevő is lennék rá, csak a család nem. Nagyon lassan barátkoznak a növényekkel. De soha ne mond, hogy soha. Pár éve még a zabkása is válóok volt a férjemnél, most meg napi szinten ez a reggelije. Köszi a linkeket. Zizi receptjeivel találkoztam már a Kifőztük magazinban, de a többit nem ismertem. Én most a tofu készítésen gondolkodom. Az pont olyan, mint az indiai panír sajt készítés, csak szójatejből. Kérdezted, hogy a fekete szezámmag íze olyan-e, mint a sima. Hát nekem olyan semlegesnek tűnik. Nincs meg a jellegzetes szezámíz. Lehet, hogy ez csak hagymamag. Szokták fekete szezámmagnak hívni vagy hagymamagnak is.
Avatar
VidékiÉva
Hozzászólások: 715
Csatlakozott: 2016. május 23. 20:26

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: VidékiÉva » 2020. július 4. 23:13

Ági! Apukádról nem írtál mostanában. Jobbulást kívánok neki. Ramos egy kutya szépség. Szerintem is alanyi jogon jár neki a benti kényeztetés, amikor vihar van. Nekünk szerencsére egyik kutyánk sem félt a vihartól. De a kutyáknak jobb a hallása is, mint nekünk. Sokszorosa, a miénknek. Nem csoda, ha fél. A fiam sem szereti a hangos zajokat. Tüzijátékot is csak messziről hajlandó nézni. Szerencsére Dodi nem foglalkozik a petárdázással, szilveszterkor. Pedig igazán féltünk, hogy hogy fogja átvészelni, mert itt rendesen dörögnek vele. Napközben minden kis zajtól repül pár kört, ha szabadon van. Minden váratlan zajtól megijed. De éjszaka soha nem foglalkozik vele. Szerencsére. Kérdés volt, hogy olyan-e a gyűrű, mint a kutyák chipje. Igen, valami hasonló. Itt a papagáj tenyésztőknek kötelező használni. Rajta van a számuk, már a tenyésztőé, a madár születési éve és hónapja és hogy a tenyészetben hányadikként kelt ki. Ezt jelenteni kell nekik az egyesületnek. Különböző méretben van a madár méretétől függően. Szerintem el is kell számolni velük. Pár hetesen teszik fel nekik és egyáltalán nem zavarja őket.

Nagyon szépek megint a virágaid, nekem a krizantín is tetszik, de a búzavirág tökéletes.
Avatar
VidékiÉva
Hozzászólások: 715
Csatlakozott: 2016. május 23. 20:26

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: VidékiÉva » 2020. július 4. 23:14

Mindenkinek jó hétvégét, jó pihenést!
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 7:26

Sziasztok!Letöröltem a reggeli nyavalygásom és kb 1/2 óra múlva kezdem feltenni a nyaralásom előtti utolsó képeket.Egy kutyástársam telkére megyek az öreg eimmel/kutyák/ és A PÁROM HÉTFŐTŐL DOLGOZIK. \:D/ :(( Visszahívták 8 órás munkakörbe.Repdes itthon,én nem annyira.
Szóval és tehát :) :) :) hoztam a ma délelőtti csavargásunk képeit.Most lemerült a telefonom ,töltöm.Kb 1/2-1 óra múlva kezdem felrakni.Addig is ÜDV.Paggy @};-
Avatar
Kata58
Hozzászólások: 4769
Csatlakozott: 2016. február 28. 16:12
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Kata58 » 2020. július 5. 11:44

Sziasztok, ma full lusta vagyok,a tegnapi esést még nem hevertem ki teljesen, megyek főzni...3 lépést repültem, de szerencsére a szekrénynek,-re estem :D ;) ...Még a barátnőm is csak lesett, aztán röhögtünk egymáson, hogy így sikerült a bemutatóm :)) .
Na jó egy kicsit sajog, de lehetett volna rosszabb is ... :D ;;) :))
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 14:35

Kezdem.
A HÍR:

Részlet a HVG.hu--ból

Szállodahajókat fogadó állomássá alakítaná a budapesti Szabadság híd és Petőfi híd között álló Bálnát a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) – jelentette be Guller Zoltán vezérigazgató az MTÜ podcastjában. Guller szerint az épület hasonló funkciókat tölt majd be, mint egy repülőtér. A szállodahajók oda érkeznek és onnan indulnak majd tovább, de az épületben állandó kiállítás, konferenciaterem, étterem és turisztikai információs központ is helyet kaphat.

Lassan a közbeszerzést is kiírják a vezérigazgató szerint, a fővárossal is egyeztetnek már.

Guller arról is beszélt, hogy turisták százezreit hordják évente Budapestre a szállodahajók, csak amerikai utasból félmilliót számoltak tavaly. A koronavírus-járvány nyomán visszaesett az ágazat, ez ad most időt arra a változtatásra, aminek a Bálna átalakítása is része.
Képfoto hosting
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 14:40

Viczián Zsófia cikke/Vergődés a parton- mi lesz a Bálnával?/a pestbuda.hu-ról, 2013-ból
.....Van egy nagyon vagány, izgalmas építészeti megoldásokkal tarkított hely a városban: a Bálna. Van egy nagyon lehangoló, kongóan üres, igazából semmire se jó épület: ez is a Bálna. Most talán fordulatot vehet eddigi vergődéses sorsa.
- A XIX. század végén őrületes fejlődésnek indult Budapest egyik legfontosabb ipari húzóágazata volt a malomipar. A ferencvárosi Duna-parton sorra épültek a malmok, illetve más élelmiszeripari cégek épületei (pl. a ma is ismert Zwack-gyár). 1874-re elkészült a Fővámház, Ybl Miklós nagyszabású alkotása. A kortárs sajtó méltatlankodott a magas építési költségek miatt, de az mindenkinek egyértelmű volt: a város e fontos, prosperáló helyére egy ilyen reprezentatív, erőt és megbízhatóságot sugalló középület kívánkozik. Alig tíz év múlva már a gyönyörű Elevátor is itt állt, a korszak elképesztően modern logisztikai központja. Itt emelték ki az uszályokból az ország minden részéről érkező gabonaszállítmányokat és egyéb rakományokat.
A gazdaság, ahogy ma mondanánk, dübörgött, a város évről évre gyarapodott mind lakosságát, mind épületállományát tekintve. A folyami kereskedelem volumene is megnőtt – és a ferencvárosi partszakasz nagyon fontos kirakodóhellyé vált. Ezért volt szükség azokra az egyszerű raktárépületekre is, amelyeket ma is láthatunk itt. 1881-ben eredetileg négy készült el belőlük, később még kettőt emeltek, de azokat csak fából.

A termelőtől a fogyasztóig vezető út átlátható rendszert alkotott: a hajón érkező árut az Elevátornál kipakolták, onnan síneken továbbították a közraktárak, illetve a Vámház felé, majd az áru a közeli (1897-re megépült) Nagycsarnok pultjaira került, a város vásárlóközönsége elé. Az élőállat-szállítmányt síneken továbbították a szintén közeli Közvágóhíd felé.
Kép Fortepánról :Az elevátor..A képen a Duna másik oldalán balra fent lesz a következő kép
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 14:45

..a közraktárak régen:
Kép
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 14:47

Ez a rendszer nagyjából a II. világháborúig működött, majd a bombázások alatt nagy része megrongálódott. Az Elevátor és az egyik raktárépület annyira, hogy azokat le is kellett bontani (helyükön lett a hatvanas évek végére a Nehru part. A megmaradt három épület egy ideig a szintén megsérült Nagycsarnok piacát helyettesítette, de aztán funkció nélkül maradt. Illetve kicsit „deklasszálódva”, de az volt, mint korábban: raktár. Csakhogy közben a város megnőtt, a logisztikai központok a külvárosok nagy konténerközpontjaiba kerültek, így a közraktárak egy idő után már mindenkinek útban voltak. Bár volt terv rá, szerencsére nem bontották le őket, csak hagyták, hogy csendben pusztuljanak a Duna partján.

A történet egyébként, hogy az egykori XIX. századi ipari épületek szerepüket vesztik a XX. század végére, sok nagyvárosban ismerős. Különböző válaszok születtek rá: Lisszabonban például szórakozónegyed lett belőlük, Rigában piacként működnek az egykori hangárok, Londonban pedig az olimpiai létesítmények helyszínéül szolgált az egykori „dokkváros”. Sokfelé találunk Európában példát arra, hogy kulturális intézmények költöznek be az egykori ipari épületekbe.

Nálunk a legjobb perspektíva, ami a közraktárakra várt, az a „romkocsmásodás” volt: ez csendesen el is indult az ezredforduló körül. Lehet, hogy afféle Duna-parti szórakozónegyedként jobban prosperálna, mint amivé ma vált, de a városvezetés – joggal – ennél nagyobb lehetőségeket látott meg a területben.

A XIX. század végén őrületes fejlődésnek indult Budapest egyik legfontosabb ipari húzóágazata volt a malomipar. A ferencvárosi Duna-parton sorra épültek a malmok, illetve más élelmiszeripari cégek épületei (pl. a ma is ismert Zwack-gyár). 1874-re elkészült a Fővámház, Ybl Miklós nagyszabású alkotása. A kortárs sajtó méltatlankodott a magas építési költségek miatt, de az mindenkinek egyértelmű volt: a város e fontos, prosperáló helyére egy ilyen reprezentatív, erőt és megbízhatóságot sugalló középület kívánkozik. Alig tíz év múlva már a gyönyörű Elevátor is itt állt, a korszak elképesztően modern logisztikai központja. Itt emelték ki az uszályokból az ország minden részéről érkező gabonaszállítmányokat és egyéb rakományokat.

A gazdaság, ahogy ma mondanánk, dübörgött, a város évről évre gyarapodott mind lakosságát, mind épületállományát tekintve. A folyami kereskedelem volumene is megnőtt – és a ferencvárosi partszakasz nagyon fontos kirakodóhellyé vált. Ezért volt szükség azokra az egyszerű raktárépületekre is, amelyeket ma is láthatunk itt. 1881-ben eredetileg négy készült el belőlük, később még kettőt emeltek, de azokat csak fából.

A termelőtől a fogyasztóig vezető út átlátható rendszert alkotott: a hajón érkező árut az Elevátornál kipakolták, onnan síneken továbbították a közraktárak, illetve a Vámház felé, majd az áru a közeli (1897-re megépült) Nagycsarnok pultjaira került, a város vásárlóközönsége elé. Az élőállat-szállítmányt síneken továbbították a szintén közeli Közvágóhíd felé.

Ez a rendszer nagyjából a II. világháborúig működött, majd a bombázások alatt nagy része megrongálódott. Az Elevátor és az egyik raktárépület annyira, hogy azokat le is kellett bontani (helyükön lett a hatvanas évek végére a Nehru part. A megmaradt három épület egy ideig a szintén megsérült Nagycsarnok piacát helyettesítette, de aztán funkció nélkül maradt. Illetve kicsit „deklasszálódva”, de az volt, mint korábban: raktár. Csakhogy közben a város megnőtt, a logisztikai központok a külvárosok nagy konténerközpontjaiba kerültek, így a közraktárak egy idő után már mindenkinek útban voltak. Bár volt terv rá, szerencsére nem bontották le őket, csak hagyták, hogy csendben pusztuljanak a Duna partján.

A történet egyébként, hogy az egykori XIX. századi ipari épületek szerepüket vesztik a XX. század végére, sok nagyvárosban ismerős. Különböző válaszok születtek rá: Lisszabonban például szórakozónegyed lett belőlük, Rigában piacként működnek az egykori hangárok, Londonban pedig az olimpiai létesítmények helyszínéül szolgált az egykori „dokkváros”. Sokfelé találunk Európában példát arra, hogy kulturális intézmények költöznek be az egykori ipari épületekbe.

Nálunk a legjobb perspektíva, ami a közraktárakra várt, az a „romkocsmásodás” volt: ez csendesen el is indult az ezredforduló körül. Lehet, hogy afféle Duna-parti szórakozónegyedként jobban prosperálna, mint amivé ma vált, de a városvezetés – joggal – ennél nagyobb lehetőségeket látott meg a területben.

Az új évezred első évtizedének végén rendre Budapest új kortárs építészeti jeléről, ikonjáról, a megújuló főváros jelentős szimbólumáról cikkeztek, mellyel ismét felkerülünk a világ építészeti térképére. De hiába a holland sztárépítész, Kas Oosterhuis merész terve és az erős főpolgármesteri hátszél: a magyar rögvalóság lassan lehúzta a földre, sőt, a mocsárba a szép álmokat. A megvalósításhoz pénz kellett: a szűkös esztendőkben erre egy nem túl szerencsés konstrukció lett a válasz. Az elhíresült PPP (public private partnership) ez esetben azt jelentette, hogy a beruházó megtervezteti, felújítja, kortárs ikonná varázsolja a közraktárakat, majd 25 éven keresztül kulturális-kereskedelmi központként üzemelteti, természetesen szép bérleti díj fejében. Drágának drága, de cserébe viszont az ingatlan nem kerül ki a köztulajdonból.

A 2010-es önkormányzati választások után felálló vezetés zavaros viszonyokat talált, és a továbbiakban nem akarta vállalni e megörököl projektből származó költségvetési terheket (nevesítve a fizetendő 31 milliárd Ft-ot). Az innentől rendkívül bonyolulttá váló, az építkezés minden szereplőjére kiterjedő történet perek sorozatát eredményezte. A 2010-es tervezett átadás is jelentősen csúszott: végül négy éve, 2013 novemberében nyílt meg a közönség előtt az épület, amelynek nevét időközben Bálnára magyarosították.

A zömök közraktárak közé ékelődő légies acél-üvegcsoda sikere elől elvileg elgördült tehát minden akadály. Nehéz jobb pozíciót elképzelni egy efféle nyitás előtt: az épület műemléki környezetben, a fővárosban, a Duna partján áll, gyakorlatilag mindenhonnan látszik. Egyik oldalán zöld park, illetve valamivel távolabb kulturális intézmények (Nemzeti Színház, MÜPA, BMC) vannak, másik oldalán meg nyüzsgő egyetemi campus (vadonatúj épülettel), forgalmas vásárcsarnok, szépen kipofozott kis városi tér, és ide torkollik gyakorlatilag a legtöbb turista által felkeresett sétálóutca is. Nem messze tőle (a Fővám téren) metrómegálló is lett, de ettől függetlenül is remek a közlekedése. Itt találkozik a víz a várossal, a Nehru partnál nemzetközi hajóállomás is van, itt korzózhat mindenki, bicikliút is van, terasz, parkoló – mit kívánhat még egy beruházó?

És maga az épület is nagyon vonzó lett – még így is, pedig nem teljesen az valósult meg, amit a tervező elképzelt. Izgalmas belső terek alakultak ki, nagyon trendi az ipari és minimál stílus finom összhatása, szépek a fények, a burkolatok, megkapó az üvegen túl feltárulkozó Budapest látványa. Az arculati elemek rendben, a logó szép, a műszaki háttér adott, a honlap is működik.

És mégsem. Aki most felkeresi az épületet, lényegében kongó ürességet talál. Turisták ugyan vannak – de javarészt csak azért, mert szemlátomást ez az egyik legjobb ingyenes, kényelmesen megközelíthető mosdó a városban, ahová a buszok is le tudnak parkolni. Ebből következően a legnagyobb forgalmat még az a butik tudhatja magának, amelyik legközelebb van a WC-ékhez: itt az alsó kategóriás szuvenírek széles palettája kapható.
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 14:49

És mivel ez egy nagyon jelentős épülete a Duna-partnak és szeptember 4-én kezdik az átépítést elmentünk a párommal megnézni ,hogy is néz ki ez valójában.
Most a saját képek sorozata jön a ma délelőtti állapotról.Közbeszúrok egy cikket,ahol láthatjátok a járvány előtti életet.
Kezdem.
A FŐVÁM CSARNOK BAL OLDALÁN indulunk el az erős napsugárzás miatt,itt árnyékosabb.
Kép
Ez visszafelé fotózva,innen jöttzünk:
Kép
Kellemes kis tér van a CSARNOK mellett és a nagy ,hullámos szálloda:
Kép
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 14:59

Itt a CSARNOK háta:
Képonline pic share
Jobbra a KÖZGÁZ mögött egy beugró rész ezzel a szoborral:
Kép
Nekem tetszik.Egy ülő alak,aki ráhajlik a lovára,mellette 2 ló:
Kép
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 15:03

Megyünk tovább egyenesen és a közeli távolban ott a BÁLNA:
Kép
Kép
Kép
Még nincs nyitva,ezért a Duna felől megkerüljük.
Kép
Szemben a Budapesti Műszaki Egyetem egyik régi épülete:
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 15:08

Jobbra nézek Szabadsághíd:
Kép
Balra nézek a távolban a Petőfi -híd:
Kép
Ezen a szakaszon lesz az új szállodahajó kikötő,hozzákapcsolva a Bálnát,mint a "repteret".
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 15:12

Sétálunk a Bálna jobb oldalán.Most eléggé kihalt:
Kép
Kép
Kép
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 15:15

Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 15:17

Ez itt a hátsó bejárat.
Kép
Bemegyünk.
Kép
A belső képeket pixizbe teszem fel.
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 15:29

Kép
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 15:31

Így néz ki belül nagyban:/fotó a HVG.hu cikkből/
Kép
Mint egy bevásárló kp.Nem nagy szám.És ebből lesz nemzetközi hajókikötő.KÍVÜLRŐL VISZONT SZERINTEM SZUPER!!KIRÁLY!!! \:D/ \:D/ :-bd :-bd
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 15:33

Megyünk tovább a párommal,mert mögötte kellemes hűs park van és még arrébb a Bakáts téren kávézni akarunk.
Kép
Kép
Kép
Kép
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 15:38

Kép
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 15:40

vicces kép sikerült.Felül Petőfi-híd,alatta a Rákóczi-híd/Lágymányosi-híd/ látszik:
Kép
Kép
Kép
Paggy
Hozzászólások: 5667
Csatlakozott: 2016. augusztus 23. 15:34

Re: Van képem hozzá

HozzászólásSzerző: Paggy » 2020. július 5. 15:43

megyünk a Bakáts tér felé:

Kép
Kép

Vissza: “Társalgó”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég